האינסטגרם החדש: Ob_collectionboutique

תנאי שימוש

1. כללי

1.1. ברוך הבא לאתר OB Collection המשמש כחנות וירטואלית לתכשיטים של אופירה בן דוד (להלן: "המוצרים").

1.2. האתר הינו בבעלותה הבלעדית של אופירה בן דוד , ע"פ 31855240 (להלן: "בעלת האתר").

1.3. תנאי השימוש באתר מסדירים את היחסים בין בעלת האתר לבין כל אדם הגולש ו/או משתמש באתר או במידע המצוי בו (כל אחד מהם להלן: "המשתמש").

1.4. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון האתר מעת לעת, להוסיף עליו או לגרוע ממנו, ביחס לאתר כולו, לחלקו, או למאפיין שלו (feature) בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה מוקדמת כלשהי. האחריות הבלעדית והמלאה להכרת התנאים להלן ולשימוש באתר על פי תנאים אלו חלה בכל עת על המשתמש בלבד.

1.5. למען הסר ספק, השימוש באתר מהווה את הסכמת המשתמש לכל תנאיו ללא כל הגבלה ו/או הסתייגות ובעשותו שימוש באתר מתחייב המשתמש, כי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד האתר ו/או בעלת האתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מבעליו ו/או ממנהליו ו/או מי מטעמם.

1.6. הניסוח בתקנון זה בלשון זכר מטעמי נוחות אך הכוונה לנשים וגברים כאחד.

1.7. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בתקנון ולא ישמשו לשם פרשנותו.

2. שירותים המוצעים באתר

האתר מציע את הפעולות ו/או התכנים ו/או השירותים, כדלקמן: רכישת מוצרים; שיתוף ושליחת פריטים מן האתר על ידי המשתמש באמצעות דוא"ל ו/או רשתות חברתיות; הרשמה לדיוור (קבלת מידע תכני, שיווקי ופרסומי באמצעי מדיה שונים לפי בחירת המשתמש); מידע עבור לקוחות עסקיים; ומידע אודות חנויות בהם ניתן לרכוש את המוצרים פיזית ברחבי הארץ.

3. רכישת המוצרים באתר

3.1. רכישת המוצרים באתר כפופה למילוי התנאים המקדמיים המצטברים המפורטים להלן והמשתמש מצהיר ומתחייב, כי הוא מבינם והם מתקיימים לגביו במלואם:

3.1.1. המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) או איננו כשיר לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס - יחולו במקרה כזה הוראות חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב-1962.

3.1.2. המשתמש באתר הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

3.1.3. המשתמש באתר הינו בעל כרטיס אשראי תקף.

3.1.4. המשתמש באתר הינו בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

3.2. בכפוף לעמידה בתנאים המפורטים בסעיף ‎3.1 לעיל מוזמן המשתמש לרכוש איזה מבין המוצרים המופיעים באתר בתמורה למחיר המופיע לצד כל מוצר במועד ביצוע ההזמנה. המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ אלא אם מצוין מפורשות אחרת. פרטים אודות המוצרים מופיעים ביחס לכל פריט בנפרד בדף שנפתח עם הקלקה על איזה מבין המוצרים. בעלת האתר רשאית לעדכן מעת לעת את מגוון המוצרים ומחיריהם. תמונות המוצרים המופיעות באתר הן להמחשה בלבד, באופן שייתכנו שינויים בין התמונות, לרבות הצבעים המופיעים בהן, לבין המוצרים שיסופקו בפועל כתוצאה מצילומם והצגתם על גבי מסך מחשב או מכשיר אחר.

3.3. לצורך ביצוע הזמנת מוצר באתר מתבקש המשתמש למסור שם מלא, כתובת וכתובת דוא"ל תקפה ופעילה (להלן: "המידע האישי") וכן את פרטי כרטיס האשראי באמצעותו הוא מעוניין לשלם. מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות כדי עבירה פלילית אשר בגינה שומרת לעצמה בעלת האתר את הזכות להגיש תלונה נגד המשתמש ו/או לתבוע ממנו נזקים שייגרמו לה, במישרין ו/או בעקיפין, כתוצאה ממסירת המידע הכוזב כאמור.

3.4. הזמנת מוצר באתר תושלם עם קבלת הודעה בדוא"ל על אישור ביצוע ההזמנה בכפוף לקבלת אישור על ביצוע העסקה מחברת כרטיסי האשראי הרלבנטית (להלן: "הודעת האישור"). יובהר, כי ביצוע הזמנה באתר אינו מהווה אישור על השלמת ההזמנה ורק עם קבלת הודעת האישור תאושר ההזמנה ויושלם ביצועה. לעניין ביצוע הזמנות לרכישת המוצרים יהוו רישומי המחשוב של בעלת האתר ראיה לכאורה למפורט בהם.

3.5. הנהלת האתר אינה מתחייבת להחזיק במלאי את כל הדגמים שתמונותיהם מופיעות בחנות. בנוסף מנהלת האתר ו/או מי מטעמם עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.

4. אספקת המוצרים

4.1. המוצרים שנתקבלה בגינם הודעת האישור יסופקו ישירות לכתובת אותה ימסור המשתמש על ידי חברת שילוח חיצונית או באמצעות דואר ישראל (להלן: "חברת השילוח") עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת הודעת האישור.

4.2. ככלל, ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, למעט יהודה ושומרון ואזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. עם זאת, האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת השילוח. בעלת האתר רשאית, אך לא מתחייבת, לספק את המוצרים גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. במקרה זה, גם אם ההזמנה התקבלה ונקלטה בשרתי האתר, לא תהיה חייבת בעלת האתר לספקה. במידה והמשתמש מתגורר באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם עימו מראש מקום איסוף סמוך.

4.3. בעלת האתר אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות המשתמש על מנת לפתור כל בעיה. בעלת האתר אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

4.4. בעלת האתר מתחייבת לעשות את מירב המאמצים לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש המפורט באתר

4.5. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר שייגרם למשתמש ו/או למי מטעמו ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש ו/או ביצוע רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שייגרמו מכל סיבה שהיא. בכפוף להוראות דיני הגנת הצרכן ומבלי לגרוע מכל הסעדים המגיעים לה על פי תקנון זה וכל דין שומרת לעצמה בעלת האתר את הזכות לבטל הזמנה שבוצעה באתר שבמסגרתה נגרם נזק כאמור לעיל.

4.6. במקרים בהם יבצר מהחברה לספק את המוצר במועד האספקה, יתואם עמך מראש מועד אספקה חדש.

4.7. זמני אספקת המוצרים הנם ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי ו', שבתות, ערבי חג, חג, חול המועד)

4.8. בעלת האתר עושה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם המשתמש סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 054- 0507156694 בימים א' - ה' בין השעות 10:00 – 18:00.

​5. מדיניות החזרות וביטולים על ידי המשתמש

5.1. הוראות סעיף זה כפופות להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 כפי שיהיו מעת לעת.

5.2. החלפת הפריט תתאפשר עד 14 יום בלבד מיום קבלת המשלוח, למוצר יצורף טופס השבת מוצר מלא ומפורט ובלבד שהפריט באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש.

5.3. הזיכוי ייעשה (א) במתן זיכוי לשם רכישת מוצרים באתר בשיעור המחיר הכולל אשר שולם עבור המוצר ("מחיר המוצר") בניכוי דמי המשלוח. למימוש על ידי הגולש או (ב) לבקשת הגולש בכתב במועד השבת המוצר, בכסף, באמצעות אמצעי התשלום אשר שימש את הגולש לרכישת המוצר, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר.

5.4. על אף האמור לעיל, לא תתאפשר החלפת פריטים אשר נרכשו במחיר מבצע.

5.5 ניתן לבטל הזמנת מוצר החל מרגע ביצוע ההזמנה (ביטול במקום) ועד 2 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח בצירוף חשבונית רכישה והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשע"א-2010 כפי שיהיו מעת לעת.

5.6. ביטול לאחר משלוח – ביטול הזמנה לאחר שהמוצר כבר נשלח, בכפוף לכך שהמזמין החזיר את הרכישה בדואר רשום בלבד לכתובת החברה המצוינת בתקנון זה להלן, המוצר סגור בעטיפתו המקורית, לא נעשה בו כל שימוש, הפתקית של החברה עם המק"ט והמחיר מוצמדת אליו, המוצר הוא ללא נזק, ו/או פגם ו/או ריחות גוף ו/או בושם ושלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות שלעיל, לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר. בכל ביטול יישא המזמין בעלות כספי דמי המשלוח. המזמין יזוכה אך ורק לאחר קבלת הסחורה במחסני העסק.

6. אחריות ושיפוי

6.1. בעלת האתר אינה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או אובדן רווח שנגרם למשתמש ו/או לכל צד ג' כתוצאה ישירה או עקיפה מן השימוש באתר.

6.2. המשתמש מתחייב לשפות את בעלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט עקב הפרת הוראות תקנון זה, כולן או חלקן. בנוסף, יפצה ו/או ישפה המשתמש את בעלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל טענה, תביעה או דרישה שתועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מכל שימוש אותו עשה באתר או בכל הקשור בו.

6.3. בעלת המותג אינה מתחייבת להחזיק במלאי את כל הדגמים שתמונותיהם מופיעות בחנות. בנוסף הנהלת האתר ו/או מי מטעמם עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדוייק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.

​7. קניין רוחני

7.1 זכות יוצרים והרשאות שימוש

7.2. זכות היוצרים בעיצוב האתר, קוד המקור, אלמנטים ותכני האתר נתונה לבעלת האתר או ליוצר התוכן, לפי העניין, ואין לבצע בהם כל פעולה אשר הזכות לבצעה נתונה בלעדית, על פי חוק זכות יוצרים התשס"ח-2007, לבעל זכות היוצרים ללא קבלת רשות מפורשת מבעל הזכות.

7.3. המשתמש מתחייב לא לעשות כל שימוש בזכויות השייכות לחברה ו/או לצד ג' כלשהו, לרבות זכויות יוצרים וסימני המסחר הנחשפים במהלך השימוש והגלישה באתר.

7.4. אין להעתיק, להפיץ, לפרסם, למכור, לשכפל, לשדר, לצלם או לשנות את המידע המופיע באתר או חלק ממנו, ללא הסכמה מראש ובכתב של בעלת האתר. בכלל זה אין לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. ההוראה חלה בין אם המידע או חלקו הינם בבעלות בעלת האתר ובין אם בבעלות צד שלישי, למעט במקרים של הורדה (download) לשימוש אישי ולא מסחרי.

7.5. בכדי לקשר ו/או להציג את האתר באתרים אחרים על גבי רשת האינטרנט, כך שהאתר יהיה "אתר מקושר" יש לקבל מבעלת האתר אישור מראש ובכתב.

8. אבטחת מידע ושמירה על הפרטיות

8.1. המשתמש באתר יתבקש למסור את המידע האישי לצורך ביצוע רכישה באתר. בעלת האתר נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע האישי והיא תעשה בו שימוש לצרכים פנימיים בלבד, לרבות יצירת קשר עם המשתמש, אספקת המוצרים ודיוור פרסומות ומידע שיווקי במידה שהמשתמש אישר זאת באתר.

8.2. הנתונים שימסור המשתמש בעת הרישום ו/או בעת ביצוע פעולות אחרות באתר ישמרו במאגר המידע שמנהלת ו/או תנהל בעלת האתר ו/או חברות קשורות בהתאם לחוק הגנת הפרטיות 1981- התשמ"א. המשתמש לא חייב על-פי חוק למסור את המידע, אולם בלא למוסרו לא יוכל המשתמש לבצע פעולות עבורן נדרש המידע האישי.

8.3. האתר מאובטח באופן שפרטי כרטיס האשראי של המשתמש המוזנים באתר לצורך ביצוע רכישה מוגנים על ידי הצפנה ונותרים חסויים והם אינם נשמרים בשום שלב במחשבי ו/או שרתי בעלת האתר. היות ופעולות המשתמש באתר מבוצעות בסביבה מקוונת, אין לחברה יכולת להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לשרתיה או חשיפת המידע האישי בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות, ועל כן, המשתמש מוותר בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה כלפי בעלת האתר בקשר לכל נזק בקשר לכך, לרבות לשימוש שייעשה בשל כך במידע האישי.

8.4. בעלת האתר רשאית להעביר את המידע האישי לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי בעלת האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או אם התקבל בידי בעלת האתר צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי, וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים.

9. שינויים באתר וזמינותו

9.1. בעלת האתר רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, וכן כל היבט אחר הכרוך באתר, והכל בלא צורך להודיע על כך למשתמש מראש. מובהר, כי לא תעמוד למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי בעלת האתר בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

9.2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, מובהר, כי בעלת האתר רשאית להסיר את האתר מרשת האינטרנט ו/או לחסום את הגישה אליו, כולו או חלקו. הורדה ו/או חסימה כאמור יכול שתלווה במחיקת מלוא או חלק מהמידע האצור בו.

9.3. בעלת האתר אינה מתחייבת לשמור על זמינות האתר ו/או זמינות תכני האתר. מובהר, כי האתר ותכניו אינם חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי בעלת האתר או מפני נזקים, קלקולים, תקנות או כשלים, בין בחומרה, בין בתוכנה, בין בקווי ובמערכות תקשורת, בין אצל בעלת האתר ובין אצל מי מספקיה ולא יהא באלה כדי להטיל על בעלת האתר אחריות כלשהי ו/או להקים זכות למי מהמשתמשים כלפי בעלת האתר ו/או מי מטעמה.

​10. אתרים סלולריים

10.1. כל תנאי השימוש המנויים לעיל, נכונים גם לאתר בתצורתו הסלולרית.

10.2. השירות זמין במכשירים תומכי אינטרנט סלולרי. השירות ניתן בעלות גלישה סלולרית לפי תעריפי המפעילים. לפרטים ועזרה ניתן לפנות למוקד התמיכה/אינטרנט סלולרי של המפעיל הסלולרי.

לתשומת הלב- התצוגה עשויה להיות שונה בהתאם לסוג המכשיר.

10.3. העברת התכנים באמצעות רשת האינטרנט ו/או הרשת הסלולרית, כפופה בין השאר למגבלות הכיסוי הסלולרי ורשת האינטרנט. המשתמש מודע לאופי פעולות רשתות אלו שאינן בשליטת בעלת האתר, לאופי הקשר הסלולרי, לניתוקי השיחות שהינם במסגרת הנורמה הנוהגת לגבי תקשורת סלולרי, ולעובדה שבחלק מן האזורים בארץ יתכן שהכיסוי של התקשורת הסלולרית אינו מלא או רציף, ועל כן יכולים לקרות שיבושים בזמנים, או שיבושים בתכנים הנגרמים בשל רשתות אלו. שיבושים אלו אינם באחריות בעלת האתר, והמשתמש פוטר את בעלת האתר מכל טענה בעניין זה.

11. סימני מסחר

11.1 סימן המסחר "OB Collection" משמש את בעלת האתר לצורך סימון שירותיהם ומוצריהם ואין להשתמש בו ללא קבלת רשותם המפורשת.

11.2 יתר סימני המסחר המופיעים באתר הנם בחזקת בעליהם, לפי העניין.